Nakladatelství NAŠE VOJSKO se zaměřuje na vydávání publikací s vojenskou, historickou a technickou tematikou, na literaturu faktu. V posledních letech doplnila nabídku beletrie, kuchařky ale i pohádky pro děti. Za více než 70 letou dobu své existence NAŠE VOJSKO vydalo již přes 7600 knižních titulů a vyprofilovalo se mezi největší česká nakladatelství. Tituly NAŠEHO VOJSKA jsou oceňovány v literárních soutěžích, např. kniha Trnová koruna (Čestné uznání Cen E. E. Kische 2013), kniha Zabráno pro SS (Prémie Miroslava Ivanova 2017 pro autory do 39 let).V roce 2005 nakladatelství obnovilo vydávání časopisu Naše vojsko, které se od září 2009 přeměnilo do podoby časopisu Military revue. Na jeho stránkách čtenáři čerpají informace z oblasti historie a vojenské techniky. Od ledna 2009 NAŠE VOJSKO do své produkce zařadilo měsíčník o historii Fakta & svědectví, zaměřený na popularizaci událostí národních i světových dějin. Hlavní pozornost je věnována moderní historii, zvláště tématům, která byla v minulosti z nejrůznějších důvodů zamlčována.
do současnosti
nárůst tržeb pod naší správou
na tržbách ročně z kampaní
navýšení obratu
Klient dříve inzeroval s agenturou, která nastavila kampaně a dále se o ně moc nestarala.
Ke konci spolupráce již nedocházelo k žádným zásahům v Google Ads a klient se obrátil na nás. Klientovi jsme vypracovali audit, kde jsme zjistili, že má nastaveny pouze kampaně pro Google Nákupy. Zcela chyběl remarketing a další možnosti inzerce na Google Ads jako Vyhledávací síť a podobně.
S klientem spolupracujeme od roku 2019, kdy za uplynulý rok měl PNO 19,8%. Takové PNO není úplně ideální.
Zanalyzovali jsme kampaně na Google Ads a data z Google Analytics a vymysleli marketingový plán kam inzerci zacílit.
Samozřejmě jen tento samotný směr není zcela ideální. Proto jsme s klientem domluvili rozšířit inzerci do dalších typů kampaní jako je Vyhledávací síť, Obsahová síť a podobně. Nyní po roce spolupráce jsme vyhodnotili výkon kampaní a cíle, které jsme si s klientem dali, jsme splnili.
Po roční spolupráci jsme snížili celkové PNO na 7,97%. Jak jsme zmínili výše, tak jsme nevsadili jen na výkon nových kampaní v Google Nákupech, ale šli jsme i jinými cestami. Dvě z nich byly remarketing a konkurence. Konkrétně díky zapojení konkurenčních kampaní jsme za minimální náklady získali krásné zisky, což ukazuje i PNO4,46%.
Po roční spolupráci jsme rozšířili inzerci do dalších inzertních kanálů jako je Sklik, které klientovi přinesli podobně kladné výsledky a nedávno jsme rozšířili i sociální sítě.
Kromě PNO nás zajímalo vyhodnocení růstu tržeb, které vzhledem ke snížení PNO mělo nastat a také se tak stalo. Meziroční srovnání tržeb nás mile překvapilo, protože tržby vzrostly o krásných 225,93%.
Cílem bylo a stále je prodej produktů skrze eshop a kamenné pobočky.