Snížili jsme PNO o 19,86 % a zvýšily obrat o 39,4 %

Případová studie mihocar.cz

Firma Mihocar s.r.o. se zabývá prodejem použitých, repasovaných i nových originálních autodílů a také autodílů od náhradních prodejců všech automobilových značek, především Audi, Škoda a Volkswagen.

Výsledky kampaně

kalen

od 2019

do současnosti

ruka

o 39,4 %

se zvýšil obrat pod naší správou

graf

o 23,44 %

se cena za konverze snížila

kolac

19,86 %

bylo výrazné snížení PNO

Na začátku byly nevýdělečné kampaně

Klient k nám v roce 2019 přišel s již nastavenými kampaněmi, které nebyly úplně v ideální kondici. Těmito kampaněmi byl klient v inzerci vidět, ale kampaně nevydělávali tolik, kolik by mohly.‍
Na základě auditu, jsme vyhodnotili silné a slabé dosavadní kampaně Google Ads a vymysleli jsme strategii tak, abychom nemuseli začínat úplně od začátku a mohli se více zaměřit na výkon. Samozřejmě jsme se nedívali jen na data Google Ads, ale vyhodnotili jsme i data z Google Analytic. Odhalili jsme ne úplně ideálně nastavené kampaně typu kombinované Vyhledávací sítě a Obsahovou, staré rozhraní reklam, kde nebyl využit ani plný potenciál znaků, chybělo rozšíření reklam, nebyly definovány cíle v Google Analytics a podobně. Na základě této analýzy jsme se spojili s klientem a vyslechli jsme jeho potřeby. S klientem jsme na základě shodné vize o zvýšení tržeb navázali spolupráci a veškerou inzerci na Google Ads jsme přenastavili podle navržené strategie v těchto kanálech: vyhledávání, obsah, nákupy, remarketing, YouTube.
Cílem bylo zvýšit prodej autodílů jak nových, tak i repasovaných.

grafy
analýza

Po roce o 23 % méně za konverzi

Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat a cena za konverze se začala snižovat a hodnoty objednávek rostly.
Po roční spolupráci tedy v roce 2019 jsme vyhodnotili kampaně a cena za konverze byla o 23,44% nižší. Viděli jsme v inzerci potenciál a proto jsme klientovi doporučili zvýšit investici do inzerce o čtvrtinu z původního rozpočtu. Díky tomu zvýšení rozpočtu jsme hodnoty objednávek zvýšily o 39,4%.
Během spolupráce jsme klientovi doporučovali další cesty inzerce, jednou z nich bylo i rozšíření inzerce na další typy kampaní, které byly předtím méně výkonné, ale povedlo se nám je vyšperkovat natolik, že nyní jsou důležitou součástí výkonu. Kampaně jsme rozkategorizovali podle struktury eshopu, definovali cílní a z PNO 9,33% jsme snížili na PNO 3,56%. Kromě doporučení na marketingovou kampaň směřovat dále, bylo také samozřejmostí i doporučení, jak nejefektivněji využít daný budget mezi jednotlivými kanály, vymýšlení nových kreativních bannerů, kombinování strategií CPA.
Tyto změny v marketingové kampani, plánování a vzájemná komunikace přinášejí další zlepšení a již nyní na datech vidíme opět zlepšení, které budeme celkově vyhodnocovat v únoru 2021.
Když se každopádně podíváme na tento rok 2020, který byl hodně specifický díky Covid-19, tak se nám povedlo dosáhnout lepších výkonů.

terč

Jak jsme dosáhli cíle

  • Nejprve jsme udělali audit současné Google Ads kampaně
  • Proběhla analýza klíčových slov
  • Vyhodnotili návštěvníky díky Google Analytics
  • Určili jsme cílovou skupinu
  • Definovali jsme strategii
  • Vypnuli jsme všechny staré kampaně
  • Nastavili jsme nové kampaně
  • Spustili jsme kampaně
  • Komunikovali jsme s klientem na pravidelné bázi minimálně jednou měsíčně a samozřejmostí byla i průběžná komunikace, kde bylo třeba si s klientem vyměnit další informace
  • Optimalizovali jsme kampaně na základě výsledků
  • Přicházeli jsme s nápady kam marketingovou kampaň posunou a jak využít rozpočet
  • Realizovali nové strategie
  • Vylučovali a odstranili jsme cesty, které neměly výkon

Co bylo cílem kampaně

Cílem bylo a stále je, prodej produktů přes eshop.

cíl

I pro vás nalezneme řešení