Firma Mihocar s.r.o. se zabývá prodejem použitých, repasovaných i nových originálních autodílů a také autodílů od náhradních prodejců všech automobilových značek, především Audi, Škoda a Volkswagen.
do současnosti
se zvýšil obrat pod naší správou
se cena za konverze snížila
bylo výrazné snížení PNO
Klient k nám v roce 2019 přišel s již nastavenými kampaněmi, které nebyly úplně v ideální kondici. Těmito kampaněmi byl klient v inzerci vidět, ale kampaně nevydělávali tolik, kolik by mohly.
Na základě auditu, jsme vyhodnotili silné a slabé dosavadní kampaně Google Ads a vymysleli jsme strategii tak, abychom nemuseli začínat úplně od začátku a mohli se více zaměřit na výkon. Samozřejmě jsme se nedívali jen na data Google Ads, ale vyhodnotili jsme i data z Google Analytic. Odhalili jsme ne úplně ideálně nastavené kampaně typu kombinované Vyhledávací sítě a Obsahovou, staré rozhraní reklam, kde nebyl využit ani plný potenciál znaků, chybělo rozšíření reklam, nebyly definovány cíle v Google Analytics a podobně. Na základě této analýzy jsme se spojili s klientem a vyslechli jsme jeho potřeby. S klientem jsme na základě shodné vize o zvýšení tržeb navázali spolupráci a veškerou inzerci na Google Ads jsme přenastavili podle navržené strategie v těchto kanálech: vyhledávání, obsah, nákupy, remarketing, YouTube.
Cílem bylo zvýšit prodej autodílů jak nových, tak i repasovaných.
Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat a cena za konverze se začala snižovat a hodnoty objednávek rostly.
Po roční spolupráci tedy v roce 2019 jsme vyhodnotili kampaně a cena za konverze byla o 23,44% nižší. Viděli jsme v inzerci potenciál a proto jsme klientovi doporučili zvýšit investici do inzerce o čtvrtinu z původního rozpočtu. Díky tomu zvýšení rozpočtu jsme hodnoty objednávek zvýšily o 39,4%.
Během spolupráce jsme klientovi doporučovali další cesty inzerce, jednou z nich bylo i rozšíření inzerce na další typy kampaní, které byly předtím méně výkonné, ale povedlo se nám je vyšperkovat natolik, že nyní jsou důležitou součástí výkonu. Kampaně jsme rozkategorizovali podle struktury eshopu, definovali cílní a z PNO 9,33% jsme snížili na PNO 3,56%. Kromě doporučení na marketingovou kampaň směřovat dále, bylo také samozřejmostí i doporučení, jak nejefektivněji využít daný budget mezi jednotlivými kanály, vymýšlení nových kreativních bannerů, kombinování strategií CPA.
Tyto změny v marketingové kampani, plánování a vzájemná komunikace přinášejí další zlepšení a již nyní na datech vidíme opět zlepšení, které budeme celkově vyhodnocovat v únoru 2021.
Když se každopádně podíváme na tento rok 2020, který byl hodně specifický díky Covid-19, tak se nám povedlo dosáhnout lepších výkonů.
Cílem bylo a stále je, prodej produktů přes eshop.